Andersen Global udvider praksis i De Forenede Arabiske Emirater

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global indgår en samarbejdsaftale med full service-advokatfirmaet IBRAHIM & PARTNERS i De Forenede Arabiske Emirater, hvilket tilføjer dimension og dækning til organisationens eksisterende kapaciteter gennem sine medlems- og samarbejdsfirmaer i regionen.

Med kontorer i Abu Dhabi og Dubai har IBRAHIM & PARTNERS en af de bedste praksisser inden for fusioner og opkøb i landet. Firmaet blev grundlagt i 2018 og ledes af administrerende partner Ahmed Ibrahim, som tidligere ledede fusioner og opkøb hos et af de største advokatfirmaer i både De Forenede Arabiske Emirater og Mellemøsten. Derudover blev Ahmed rangeret som en Band 1 Capital Markets-advokat af Chambers and Partners i 2021 og blev tidligere rangeret som Tier 1 Capital Markets-advokat af Legal 500 i 2018.

Firmaet er også konsekvent blevet anerkendt af Chambers and Partners, The Legal 500 og IFLR1000, og dets eksperters ekspertise omfatter retssager, arbejdsret, bankvirksomhed og finans, privat billighedsret og fonde, olie og gas, byggeri, energi og skat. Deres kapitalmarkedsafdeling er et af de mest aktive kapitalmarkedsafdelinger i De Forenede Arabiske Emirater og har ledet næsten alle landets børsnoteringer og tegningsretsudstedelser, herunder to udstedere fra De Forenede Arabiske Emirater, der er noteret på London Stock Exchange.

”Vores kunder er trygge ved vores kombination af juridisk viden, kommercialitet og sektorbevidsthed, hvilket afspejles i de omfattende, innovative løsninger, som vores eksperter leverer,” sagde Ahmed. ”Samarbejdet med Andersen Global giver os mulighed for at betjene vores kunder med behov på tværs af flere retskredse på en sømløs måde, og positionerer vores firma yderligere som en sammenligningsorganisation, der sætter standarden for uovertrufne, skræddersyede løsninger i De Forenede Arabiske Emirater.”

“IBRAHIM & PARTNERS konkurrerer med nogle af de største advokatfirmaer regionalt, og deres tjenestetilbud vil give os mulighed for fortsat at tilbyde kunder et bredt spektrum af uafhængige, integrerede løsninger,” tilføjede bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen, Mark Vorsatz. ”Deres regionale fodaftryk og grænseoverskridende ekspertise styrker vores eksisterende platform, idet denne region fortsætter med at udvikle sig som et vigtigt globalt marked.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 8.000 eksperter globalt og er repræsenteret på mere end 280 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Global