Biolog-id integreert in het SBS Consultores-systeem om de Braziliaanse markt aan te spreken

PARIJS--()--Biolog-id, een wereldwijde dienstverlener van geconnecteerde oplossingen voor de gezondheidszorg, en SBS Consultores, een softwarebedrijf dat bekend staat op het gebied van transfusie, kondigen een partnerschap aan om Biolog Transfusion Solution rechtstreeks te integreren in het aanbod van SBS Consultores.

SBS Consultores is goed ingeburgerd op de Braziliaanse markt en biedt een compleet systeem aan meer dan 300 bloedbanken, bloedcentra en transfusiebureaus om alle operaties en gegevens met betrekking tot bloedtransfusiestadia te beheren. Toegewijd om de best mogelijke gebruikerservaring te bieden, hebben SBS Consultores en biolog-id hand in hand gewerkt om de RFID-technologie rechtstreeks in het systeem te integreren, via Biolog Transfusion Solution.

Astrid Billard,  astrid.billard@biolog-id.com

Astrid Billard,  astrid.billard@biolog-id.com