FNS lanceert wereldwijd een App Service voor FANTOO, een netwerkgebaseerd platform voor K-Fans

- Enquêtegebeurtenis voor K-Fans ter ere van de lancering

FNS Co., Ltd lanceert de app-service van FANTOO, een wereldwijd fandom-netwerkplatform voor Hanryu-fans, in 175 landen. FANTOO is ontwikkeld voor 100 miljoen K-fans van over de hele wereld. De FANTOO-app biedt het maken van een fanclub, gebruikersbeloning, meertalig chatten en vertalen, een messenger met verbeterde beveiliging, FANTOO Karaoke voor liveconcerten, livestreaming van artiesten, spraakoproepen en chat, en op AI gebaseerde Deepfake en detectie van inhoud voor volwassenen. (Afbeelding: Business Wire)

SEOUL, Zuid-Korea--()--FNS Co., Ltd heeft de officiële lancering aangekondigd van de app-service van FANTOO, een wereldwijd fandom-netwerkplatform voor Hanryu-fans, in 175 landen.

FANTOO is ontwikkeld voor 100 miljoen K-Fans over de hele wereld. Het is gemaakt met als doel de Hanryu-cultuur (de Koreaanse golf) over de hele wereld te promoten en de gebruikers een ruimte te bieden voor plezier en interactie.

De FANTOO-app biedt een scala aan diensten, waaronder het maken van fanclubs, gebruikersbeloningen, meertalig chatten en vertalen, een messenger met verbeterde beveiliging, FANTOO Karaoke voor liveconcerten, livestreaming van artiesten, spraakoproepen en chat, en AI- gebaseerde detectie van Deepfake en inhoud voor volwassenen.

FNS
JiWoon Park