Shippeo versnelt groei en wordt erkend in 2021 Gartner Magic Quadrant for Real-Time Transportation Visibility Platforms

ROTTERDAM & PARIJS--()--Shippeo, de Europese marktleider in real-time transport visibility (RTTV) oplossingen, is opgenomen in het Gartner Magic Quadrant for Real-time Transportation Visibility Platforms 2021. Dit rapport* kan kosteloos worden gedownload op shippeo.com.

Lucien Besse, COO van Shippeo: "We zijn verheugd dat we in het Magic Quadrant zijn opgenomen. We zijn van mening dat dit onze zware investeringen in R&D en onze snelle implementatieondersteuning van het afgelopen jaar weerspiegelt, want de pandemie heeft tot een ongekende interesse in RTTV-oplossingen geleid.”

Diezelfde interesse heeft Gartner ertoe gebracht te voorspellen dat ‘tegen 2023 50% van de wereldwijde productgerichte ondernemingen zal hebben geïnvesteerd in real-time transport visibility platforms’.

Besse: "We zijn trots op onze toonaangevende positie, onze sterke groei en het feit dat we een aantal van de hoogste aanbevelingspercentages van klanten hebben."

Shippeo heeft de meest nauwkeurige en betrouwbare ETA (Expected Time of Arrival) in de branche ontwikkeld en biedt bovendien de meest nauwkeurige AVG-naleving. Lucien Besse schrijft het Europese marktleiderschap van Shippeo toe aan de sterke regionale aanwezigheid en het diepgaande marktinzicht, gecombineerd met een zeer klantgerichte en holistische benadering van solution design en project implementatie.

Besse: "We zijn gericht op klanttevredenheid en innovatie op het gebied van visibility en automatisering van de supply chain. Klanten kunnen hiervan profiteren met een grotere convergentie binnen ecosystemen van de value chain."

De snelle groei van het carrier netwerk werd ondersteund door een uitbreiding van het aantal lokale supportteams (die samen 30 talen spreken) en door Shippeo’s commitment ten aanzien van neutraliteit, zero carrier fees en toepassing van rijkere datasets via diepgaande TMS-integraties. Shippeo volgt meer dan 10 miljoen zendingen per jaar in 72 landen en maakt verbinding met meer dan 140.000 vervoerders via 750+ TMS, Telematica, Shipping Lines en Parcel API-integraties.

Meer informatie

*Bron: Gartner, Magic Quadrant for Real-Time Transportation Visibility Platforms, Bart De Muynck, Carly West, 14 april 2021

Gartner onderschrijft geen enkele leverancier, product of dienst die wordt weergegeven in haar onderzoekspublicaties en adviseert technologiegebruikers niet alleen die leveranciers te selecteren met de hoogste beoordelingen of andere benamingen. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan ​​uit de meningen van Gartner's onderzoeksorganisatie en mogen niet worden opgevat als feitelijke verklaringen. Gartner verwerpt alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, inclusief garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

- Dennis van Bodegom, Directeur Noord Europa, Shippeo, dennis.vanbodegom@shippeo.com
- Carolijn Peelen, PR Benelux: carolijn@peelen.nu

- Carolijn Peelen, PR Benelux: carolijn@peelen.nu