AttackIQ benoemt nieuwe algemeen directeur en vicepresident van de regio’s EMEA en APJ

Ross Brewer gepromoveerd tot Executive Management Team om de expansie van het bedrijf te leiden in Europa, het Midden-Oosten, Afrika, Azië-Pacific en Japan

Ross Brewer, General Manager and Vice President of Europe, Middle East and Africa (EMEA) and Asia Pacific Japan (APJ) regions. (Photo: Business Wire)

SANTA CLARA, Californië--()--AttackIQ®, de toonaangevende onafhankelijke leverancier van Breach en Attack Simulation (BAS) -systemen, heeft vandaag aangekondigd dat Ross Brewer is gepromoveerd tot General Manager en Vice President van Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA) en Azië-Pacific Japan (APJ). In zijn nieuwe rol zal Brewer verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen van de strategie om de aanwezigheid van AttackIQ in de regio’s uit te breiden, inclusief het leveren van IT-beveiligings- en risicobeheerleiders met oplossingen om hiaten in hun beveiligingshouding effectiever te identificeren en beveiligingsinitiatieven efficiënter te prioriteren.

Mariah Simank
10Fold for AttackIQ