CBS News ‘Global Thought Leaders’-serie bevat Echosens: Video toont FibroScan® als medische gouden standaard

PARIJS & WALTHAM, Mass.--()--Echosens, een hoogtechnologisch bedrijf dat de FibroScan® productfamilie aanbiedt, is verheugd aan te kondigen dat het is gekozen voor de serie “Global Thought Leaders” die wordt uitgezonden op CBS News. Bekijk een korte video waarin het baanbrekende werk van het bedrijf wordt belicht bij de ontwikkeling van essentiële medische hulpmiddelen, waaronder FibroScan® een niet-invasieve oplossing voor het meten van de leverelasticiteit en het vetgehalte van de lever op het zorgpunt.

“We zijn verheugd dat we zijn geselecteerd door CBS News en trots op de video die is gemaakt op ons internationale hoofdkantoor in Parijs, waarin de essentie van Echosens wordt vastgelegd, inclusief interviews met enkele van onze topleiders en een clinicus die een FibroScan® onderzoek uitvoert met haar patiënt, ”Zegt Dominique Legros, Group CEO, Echosens. “Betrouwbaar, nauwkeurig en betaalbaar, FibroScan® is ontworpen om een ​​groeiende epidemie van leverziekte aan te pakken. Nonalcoholic fatty liver disease (NAFLD) treft ongeveer 25% van de wereldwijde bevolking en maar liefst 6% wordt getroffen door NASH, dat naar verwachting met 63% zal toenemen tegen 2030.”

Media:
Brittany Tedesco