Andersen Global styrker din vestafrikanske tilstedeværelse med advokatfirma i Guinea-Bissau

SAN FRANCISCO--()--Ved at udvikle sin afrikanske platform udvider Andersen Global sin tilstedeværelse gennem en samarbejdsaftale med advokatfirmaet Pinto Pereira & Associados, den juridiske CRA-repræsentant i Guinea-Bissau.

Pinto Pereira & Associados, som blev grundlagt I 1985 af administrerende partner Carlos Pinto Pereira og to advokater, er anerkendt af Chambers and Partners, og er et full-service advokatfirma med fokus på skat, arbejdsret, international voldgiftsmægling og kontraktret. Firmaet arbejder med forskellige internationale investorer og virksomheder og yder en lang række juridiske tjenester, herunder sagsanlæg, bank og finans, insolvens og omstrukturering, M&A og erhverv, konkurrence og intellektuel ejendom.

”Vi er stadig dedikerede til at yde den bedste service til vores klienter, som deres krydsende jurisdiktionelle juridiske behov øges gennem globaliseringen af markeder,” fortæller Carlos. ”Vores samarbejde med Andersen Global styrker vores forpligtelse og forbedrer yderligere vores globale egenskaber. Vores afstemte vision og forpligtelse til uafhængighed og transparens vil resultere i problemfri, integrerede klientløsninger.”

”Med over tre årtiers erfaring og en lang historik i landet har Pinto Pereira & Associados’ praksis udviklet et velrenommeret navn for deres veletablerede tilstedeværelse på markedet,” siger Mark Vorsatz, Andersen Global Chairman og Andersen CEO. ”Deres dedikation til ledelse og omfattende, lokal viden gør os i stand til at forblive konkurrencedygtige på markedet. Vi ser frem til at samarbejde med Carlos og hans team, når vi fortsætter med at styrke vores platform i Vestafrika.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Siden etableringen i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC er Andersen Global vokset til nu at have 6.000 eksperter globalt og er repræsenteret på mere end 229 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Global