Andersen Global styrker tilstedeværelsen i Kazakhstan

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global styrker tilstedeværelsen i Kazakhstan gennem en Samarbejdsaftale med Unicase Law Firm på to lokationer: Alamty og Nur-Sultan.

Unicase Law Firm, der blev grundlagt i 2010, yder full-service juridiske ydelser inden for energi og vedvarende energi, infrastruktur og PPP, corporate, erhverv, M&A, ejendomshandel, beskæftigelse, miljø og skat. Full-service firmaet ledes af ledende partner Saniya Perzadayeva, og klienterne inkluderer Kazakhstanske virksomheder og internationale klienter, finansielle institutioner og investeringsbanker.

"Det er fortsat vores firmas topprioritet at bidrage til regionens vækst og yde løsninger, der er bedste i sin klasse, til vores klienter," siger Saniya. "Det forstærker vores kapabiliteter at samarbejde med Andersen Globals medlemsfirmaer og samarbejdende firmaer, og vi ser frem til dette næste trin i vores firmas udvikling."

Formand i Andersen Global og CEO i Andersen, Mark Vorsatz, tilføjede "Unicase er kendt for deres servicer i de områder, der er vigtigst for regionens marked, og har sat en meget høj standard gennem deres engagement i ledelse og dedikation til problemfri servicer. Firmaet er en god tilføjelse til vores organisation, idet vi planlægger fortsat at opbygge et stærkt team i regionen."

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 6.000 eksperter globalt og er repræsenteret på mere end 222 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Global