PerkinElmer lanceert eerste no-wash immunoassay in de sector voor fosfo-ubiquitine Ser65 om onderzoek naar neurowetenschappelijke ziekten en therapeutica vooruit te helpen

Nieuwe kit biedt een zeer gevoelige en efficiënte benadering voor het bestuderen van mitofagie stoornissen bij aandoeningen zoals Parkinson en Alzheimer

WALTHAM, Massachusetts--()--PerkinElmer, Inc., een wereldleider die zich inzet voor innovatie voor een gezondere wereld, heeft vandaag de eerste no wash Ubiquitine fosforylering in de biowetenschappen sector gelanceerd bij Serine 65 immunoassay voor het bestuderen van defecte mitofagie biologische mechanismen die algemeen worden geassocieerd met ziekten zoals Parkinson en Alzheimer. De nieuwe PerkinElmer Cisbio HTRF® Phospho-Ubiquitin (Ser65) Cellular Kit tilt analyse-efficiëntie en nauwkeurigheid naar een hoger niveau in vergelijking met bestaande technieken zoals Western blot en is bedoeld om wetenschappers te helpen bij het ontdekken van nieuwe therapeutische kandidaten eerder in de ziektecyclus.

Jennifer McNeil
Jennifer.mcneil@perkinelmer.com