Andersen Global styrker caribisk fodaftryk med lokalitet i St. Lucia

SAN FRANCISCO--()--I hælene på dets nylige ekspansion i det centrale Caribien tilføjer Andersen Global en lokalitet i St. Lucia gennem en samarbejdsaftale med advokatfirmaet Du Boulay, Anthony & Co., hvilket yderligere forbedrer organisationens dybde og rækkevidde i den østlige del af regionen.

Du Boulay, Anthony & Co. blev grundlagt for mere end 15 år siden, og dets team af eksperter bringer dyb viden og ekspertise for at betjene enkeltpersoner og virksomheder med juridiske behov inden for en bred vifte af praksisområder, herunder erhvervs- og selskabsret, tilskødning, familieret, fast ejendom, retssager og udenlandske investeringer.

”Kendetegnet for vores succes har altid været og fortsætter med at være juridisk arbejde af højeste kvalitet, der udføres af vores praktiserende jurister, der konsekvent udviser forvaltning og gennemsigtighed,” sagde administrerende partner, Michelle Anthony-Desir. ”Vores mål er at forblive et førende advokatfirma og fokusere på lydhøre og skræddersyede kundetjenester. Vi er engagerede i at udvikle og vedligeholde stærke kundeforhold, og vores samarbejde med Andersen Global giver os mulighed for at imødekomme kravene i en mere kompleks, stadigt skiftende forretningsverden.”

Bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen, Mark Vorsatz, tilføjede, “St. Lucia er endnu et nøglemarked for vores organisation og forbedrer vores overordnede globale strategi for sømløst at fungere som en one-stop-shop for vores multinationale kunder. Michelle og hendes team har allerede et fremragende forhold og stærke arbejdsrelationer med nogle af vores samarbejdsfirmaer i regionen. På trods af COVID-19-pandemien fortsætter vores organisation med at fokusere på at udvide sin globale platform, især i Caribien, og forventer yderligere ekspansion i regionen i år.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 6.000 eksperter globalt og er repræsenteret på mere end 206 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Global