Eaton lanceert nieuwe lijn draadloze mobiele besturingsoplossingen voor zware machines en veldwerkzaamheden

Eaton's new OMNEX Trusted Wireless™ controllers can remotely operate heavy machinery, such as vacuum trucks, tow trucks, concrete mixers and cranes. (Photo: Business Wire)

SOUTHFIELD, Michigan--()--Energiebeheerbedrijf Eaton heeft vandaag aangekondigd dat zijn eMobility-activiteiten een nieuwe en verbeterde lijn van Eaton OMNEX Trusted Wireless ™ mobiele besturingsoplossingen voor zware machines en veldwerkzaamheden hebben gelanceerd. De 900 MHz tweeweg afstandsbedieningen maken draadloze bediening van hoogwaardige machines in ruwe omgevingen mogelijk, waaronder mijnbouw, bouw, landbouw, locomotieven en maritieme markten.

“Onze volgende generatie robuuste, weerbestendige OMNEX draadloze controllers zijn ontworpen met input van de klant en bieden een aantal voordelen, waaronder verbeterde veiligheid en productiviteit voor machinisten”, aldus Scott Adams, president, eMobility, Eaton. “Over het algemeen hebben we de betrouwbaarheid en connectiviteit verbeterd, wat altijd een voordeel was ten opzichte van de concurrentie – en we blijven onze draadloze technologie op die gebieden verbeteren.”

Thomas Nellenbach
thomasjnellenbach@eaton.com