Andersen Global tilføjer dækning i Vestafrika; Debuterer i Togo

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global annoncerer sin debut i Togo ved hjælp af en samarbejdsaftale med et af Lomés største skatte- og advokatfirmaer, VAS Consulting, og udvider organisationens dækningsbredde, idet den fortsætter med at opbygge sin platform i Vestafrika.

Grundlagt i 2016, er VAS Consulting, der ledes af administrerende partner Valery Sindjalim, en virksomhedsmæssig, skattemæssig og juridisk rådgivningspraksis, hvis eksperter fokuserer på selskabsret, skat, finans, virksomhedsorganisationer og forretningsaftaler for en lang række kunder, herunder multinationale selskaber inden for olie og gas, telekommunikation, industri og finans, samt private og statsejede enheder.

”Vores firma har forpligtet sig til at levere en skræddersyet tilgang til kunder for at imødekomme deres skattemæssige og juridiske behov, og bestræber sig på at hjælpe udenlandske investorer på effektiv vis i de fransktalende lande i Afrika,” sagde Valery. ”Vores samarbejde med Andersen Global forbedrer vores evne til at levere uovertruffen service og kvalitet, samt sømløs international dækning.”

Bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen, Mark Vorsatz, tilføjede, ”Det kulturelle og synergiske match af hvert eneste af vores medlems- og samarbejdsfirmaer er altafgørende, og Valery og hans team deler vores engagement i forvaltning, uafhængighed og gennemsigtighed. Samarbejdet med VAS Consulting giver vores organisation endnu en stærk byggesten, idet vi fortsætter med at skabe en endnu mere robust tilstedeværelse på hele kontinentet.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Siden oprettelsen i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 6.000 eksperter globalt og er repræsenteret på over 183 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Global