Pre-registratie voor V4, de wereldwijde MMORPG, begint vandaag!

Beleef gevechten vol actie in een adembenemend open-wereld-avontuur

Nexon America (Graphic: Business Wire)

LOS ANGELES--()--Vecht mee om Syllunas te redden! Pre-registratie voor V4, het nieuwste platformoverschrijdende MMORPG-fenomeen van Nexon, begint vandaag voor mobiele apparaten en PC. Als de krachten van de duisternis chaos veroorzaken in een ooit idyllisch land, stuurt V4 spelers op een reis door verschillende dimensies om te helpen in het gevecht tegen demonische krachten. Spelers kunnen zich pre-registreren op www.nexon.com/v4/ om te beginnen met het claimen van exclusieve pre-registratiebeloningen.

V4 wordt aangedreven door Unreal Engine en nodigt spelers uit om de wereld van Syllunas te beleven, een ooit paradijselijk land dat nu bedreigd wordt door demonische krachten, terwijl de Alliantie vecht om het te beschermen tegen Guardian en de eens zo machtige Scoria Knights.

V4 speelt zich af in een levendige open wereld en telt zes aanvalsgerichte klassen inclusief Enchantress, Slayer en Knight. Iedere klasse heeft de mogelijkheid om maximale schade en verwoesting aan te richten terwijl ze door de avontuurlijke omgeving navigeren. Spelers kunnen krachtige allianties vormen, werelden verkennen en het slagveld veroveren in actievolle, real-time speler versus speler (PvP)-ervaringen terwijl ze vorderingen maken in de game.

Met meer dan 50 personalisatie-opties kunnen spelers hun karakter eigen maken met glanzende wapens en bepantsering, die hun helden kunnen helpen hun werkelijke capaciteiten te ontgrendelen tijdens het vechten. V4 biedt ook een spelergestuurde marktplaats via de Trading Post, die spelers in staat stelt om te garanderen dat hun inspanningen beloond worden met door spelers bepaalde prijzen voor uitrusting en voorwerpen.

Platformoverschrijdende mogelijkheden stellen spelers in staat om de immersieve wereld van V4 op ieder moment te beleven, of ze nu thuis of onderweg willen vechten met spelers over de hele wereld.

Bezoek om te pre-registreren voor V4 https://www.nexon.com/v4/. V4 zal wereldwijd beschikbaar zijn met uitzondering van Korea, China, Japan en Taiwan. Volg @V4Global op Twitter voor de recentste updates en informatie.

Persmaterialen:

Social media: Facebook / Twitter / Instagram / YouTube

Over V4 https://www.nexon.com/v4

V4, aangedreven door Unreal Engine 4, is een platformoverschrijdende, gratis te spelen fantasy-MMORPG die spelers de mogelijkheid geeft om hun helden te personaliseren terwijl ze een adembenemende wereld beschermen tegen de krachten van de duisternis. Met fraai gedetailleerde veldslagen en aanvalsgerichte klassen kunnen spelers samenwerken met strijders van over de hele wereld om het kwaad te verslaan op hun mobiele apparaat of PC.

Over Nexon America Inc. http://www.nexon.com

Nexon America Inc. is opgericht in 2005 en levert uitstekende gratis te spelen online game-expertise en live game-ondersteuning, waarbij het gebruik maakt van de sterke punten van NEXON Co., Ltd. (“Nexon”) en passen ze toe voor een uniek westers publiek. Nexon America heeft al meer dan een decennium consequent iconische franchises zoals MapleStory en Mabinogi ondersteund. Deze hebben records gebroken en spelers geboeid. Met nieuwe projecten in het verschiet, handhaaft Nexon America de baanbrekende en innovatieve geest van zijn moederbedrijf, door gebruik te maken van de benadering dat de speler op de eerste plek komt, terwijl het de best mogelijke gameplay-ervaringen voor de westerse markt ontwerpt.

Nexon America
Cynthia Lezama