The Estée Lauder Companies kondigt updates van merkclusters aan

Jane Hertzmark Hudis, Executive Group President, The Estée Lauder Companies (Photo: Business Wire)

NEW YORK--()--Vandaag kondigden The Estée Lauder Companies (NYSE: EL) de vorming aan van een derde merkcluster, een belangrijke evolutie in de bedrijfsstructuur die de voortdurende inzet van The Estée Lauder Companies (ELC) weerspiegelt om het merkleiderschap te versterken en maakt gebruik van de unieke talenten en bewezen staat van dienst van de belangrijkste leiders in de hele organisatie.

• Als erkenning voor haar uitzonderlijke leiderschap binnen het bedrijf en de prestigieuze schoonheidsindustrie is Jane Hertzmark Hudis gepromoveerd tot Executive Group President. Tijdens haar uitstekende carrière heeft ze een aanzienlijke impact gehad op het stimuleren van expertise op het gebied van merkopbouw, het voortouw genomen op het gebied van marketing en talent en het leiden van haar merkenportfolio om een ​​uitstekende brede groei te realiseren in categorieën, regio’s en kanalen. Als Executive Group President omvat haar merkenportfolio Estée Lauder, La Mer, Bobbi Brown, AERIN, Origins, Aveda, Bumble and bumble, Dr. Jart + en Do The Right Thing. Ze zal rechtstreeks blijven rapporteren aan Fabrizio Freda, President en Chief Executive Officer, The Estée Lauder Companies.

Investor Relations:
Rainey Mancini