Andersen Global går ind på nøglemarked i Gambia

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global annoncerer sin indtræden på det gambianske marked ved hjælp af en samarbejdsaftale med Fajara Chambers, et advokatfirma i Fajara, og fortsætter dermed sin hurtige ekspansion i Afrika, der tjener som en integreret del af organisationens globale tilstedeværelse.

I mere end 25 år har firmaet – ledet af partnerne Ann Rivington og Malick F. M'bai, sammen med et personale på 11 eksperter – fungeret som et full-service advokatfirma med branchekompetence inden for retssager, generel forretningsret, telekommunikation, fast ejendom, bankvirksomhed og turisme. Fajara Chambers er også regelmæssigt blevet anerkendt af Chambers Global.

”Det er et privilegium for Fajara Chambers at samarbejde med Andersen Global,” sagde Malick. ”Dette samarbejde afspejler vores forpligtelse til at levere juridiske tjenester af høj kvalitet til private såvel som virksomheds- og erhvervskunder, og vores villighed til ikke kun at tjene deres interesser i den vestafrikanske subregion, men i hele det internationale erhvervsliv. Vi ser frem til at arbejde med ligesindede og fortsætte med at opbygge en praksis, der er en formidabel konkurrent på det gambianske marked.”

Bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen, Mark Vorsatz, tilføjede, ”Vores platform i Afrika er allerede en af de største udbydere af juridiske tjenester på kontinentet, og opbygning af en benchmark-organisation i regionen er et nøgleelement i vores strategi. Tilføjelsen af Fajara Chambers forbedrer vores globale tilbud markant. Malick og hans team bringer betydelig erfaring og ekspertise, og deres engagement i uafhængighed og forvaltning vil styrke vores kapaciteter yderligere i Gambia og nærliggende lande.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer, bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Siden oprettelsen i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 5.000 eksperter globalt og er repræsenteret mere end 175 steder via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Global