Andersen Global træder ind i Eswatini, udvider tilstedeværelse i Afrika

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global styrker sin tilstedeværelse i det sydlige Afrika gennem en samarbejdsaftale med Robinson Bertram, et af de ældste og største advokatkontorer i Eswatini hvilket kommer til at uddybe deres globale platform i regionen.

Det Mbabane-baserede firma, der er ledet af administrerende partner Zwelethu Desmond Jele, blev grundlagt i slutningen af 1800-tallet og er vokset til at omfatte mere end 30 fagfolk. Robinson Bertram leverer en række juridiske tjenester til klienter i både den offentlige og private sektor, herunder selskabsret og erhvervsret, fast ejendom, retssager og tvistbilæggelse, arbejde og ansættelse og miljø.

"Vores mål er at være det førende advokatfirma, der leverer effektive og omfattende juridiske tjenester baseret på integritet og gennemsigtighed," sagde Zwelethu. "Vi arbejder også på at opbygge vores skatteafdeling og samarbejde med Andersen Global giver os mulighed for at bevare konkurrencefordelen i vores marked og give vores kunder en integreret tilgang på en problemfri måde uanset grænser."

Bestyrelsesformand og administrerende direktør i Andersen Global Mark Vorsatz tilføjede, "Robinson Bertram tilføjer en anden dimension til vores strategi i Afrika og styrker vores evne til at levere uovertruffen service til vores kunder i Afrika såvel som globalt. Zwelethu og hans team sætter standarden for juridiske tjenester på deres marked og udviser et engagement i forvaltning og uafhængighed. Dette samarbejde markerer en anden vigtig milepæl, da vi fortsætter med at opbygge en dominerende praksis inden for skat og jura på kontinentet."

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer, bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Global