Andersen Global føjer dybde til sin afrikanske tilstedeværelse: Bekendtgør samarbejde med et juridisk og skatterådgivningsfirma, hjemmehørende i Madagaskar

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global udvider sin tilstedeværelse i Østafrika gennem en samarbejdsaftale med HK Jurifisc, et juridisk og skatterådgivningsfirma, der markerer organisationens debut i landet som en del af dets ekspansionsstrategi på kontinentet.

HK Jurifisc er ledet af Office Managing Partner Hanna Gräfin Keyserlingk og har et team på over 30 fagfolk. Virksomheden tilbyder holistiske servicekompetencer, der inkluderer supportydelser inden for skat, jura, rekruttering, HR og immigration. Inden for skat og jura praktiserer virksomheden på områder som forretnings- og selskabslovgivning, arbejds- og socialsikkerhedslovgivning, bank-, ejendoms-, skatte- og toldlovgivning, offentlige kontrakter og delegation af offentlige ydelser.

"Vi er stolte af vores smidige tilgang, der er tilpasset hver enkelt kundes behov," sagde Hanna. "Vores samarbejde med Andersen Global stiller ressourcerne fra en global virksomhed til rådighed for vores kunder og giver os mulighed for at bevare vores konkurrencefordel i et stadig mere komplekst forretningsmiljø."

"HK Jurifiscs tilgang og unikke servicetilbud supplerer vores servicetilbud inden for juridisk og skatterådgivning i regionen samt globalt," sagde Mark Vorsatz, administrerende direktør for Andersen og bestyrelsesformand for Andersen Global. "Deres engagement i at yde kunderne den bedste service i feltet og deres lidenskab for forvaltning har gjort det muligt for dem at tiltrække samarbejdsrelationer med en række internationale virksomheder og blive førende på deres marked. Dette er en anden vigtig tilføjelse for os i vores fortsatte afrikanske ekspansionsstrategi."

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer, bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Siden oprettelsen i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 5.000 eksperter globalt og er repræsenteret mere end 169 steder via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Global