Andersen Global debuterer i Niger og fortsætter dermed sin udvidelse i Afrika

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global underskrev en samarbejdsaftale med den førende skattepraksis, FCA i Niamey, hvilket markerer organisationens debut i Niger og yderligere understreger dens engagement i at opbygge en eksemplarisk praksis i Afrika.

Firmaet blev oprindeligt grundlagt som Boisson and Cesar i 1958, Fiduciaire France Afrique (FFA) i 1983 og er vokset til at omfatte administrerende partner Nouhou Tari og mere end 40 eksperter. Firmaet leverer tværfaglige supporttjenester til enheder i Niger såvel som resten af Afrika og har arbejdet med virksomheder, banker og finansielle institutter, projekter og udviklingsprogrammer, der finansieres af en eller flere donorer eller långivere, samt internationale organisationer.

”I dagens verden er teknisk ekspertise ikke længere tilstrækkelig til at imødekomme specifikke kundebehov, hvilket er årsagen til, at vi har forpligtet os til at give kunderne uovertrufne løsninger samt bevare gennemsigtighed under hele processen,” sagde Nouhou. ”Vi har allerede et samarbejde med nuværende partnere hos Andersen Globals samarbejdsfirmaer i Vestafrika, så jeg ser frem til at samarbejde med ligesindede. At samarbejde med Andersen Global forstærker vores værdier og giver os mulighed for at stille ressourcer og servicetilbud fra et globalt firma til rådighed for vores kunder.”

”Vi har forpligtet os til kun at arbejde med de allerbedste, og Nouhou og hans team deler vores værdier vedrørende forvaltning og problemfri service,” sagde Mark Vorsatz, bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen. ”Firmaet er den største og bedste praksis i Niger, og Nouhou er uden tvivl en af de mest anerkendte jurister i landet såvel som en af tre repræsentanter fra den private sektor i det nationale udvalg for løsning af skattesager. Vi ser frem til at arbejde tæt sammen med FCA i Niger.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, der består af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 5.000 eksperter globalt og er repræsenteret mere end 167 steder via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Global