HanseWerk Natur kiest INNIO om zeer efficiënte en uiterst flexibele WKK-installatie online te brengen

• Totale efficiëntie van meer dan 92% en aanzienlijke operationele flexibiliteit
  • Belangrijke component in de gedecentraliseerde energievoorziening in Sleeswijk-Holstein, Duitsland
  • Uitstekende aanvulling op wind- en zonne-energie
  • INNIO Jenbacher gasmotortechnologie: een essentieel element in de energietransitie

(left to right) Carlos Lange, Matthias Bonse, Dr. Gerta Gerdes-Stolzke and Horst Kornelius formally commission the new CHP plant in Wahlstedt, Segeberg, in Schleswig-Holstein. Copyright: HanseWerk Natur

WAHLSTEDT, Duitsland en JENBACH, Oostenrijk--()--In Duitsland maakt duurzame energie al meer dan 40% van het elektriciteitsverbruik uit. Tegen deze dynamische achtergrond van het energiebeleid hebben nutsbedrijven HanseWerk Natur GmbH en gasmotorfabrikant INNIO Jenbacher* vandaag aangekondigd dat een nieuwe ‘groene’ warmtekrachtcentrale op basis van aardgas in gebruik is genomen in de bestaande stadsverwarmingsinstallatie in Wahlstedt , Segeberg, in Sleeswijk-Holstein.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Susanne Reichelt
INNIO