Nu meer dan 1 miljoen handelaren, Shopify debuteert met wereldwijde economische impact rapport

Shopify-verkopers droegen 183 miljard dollar bij aan de wereldwijde economische activiteit vanaf 2016-2018

Loading media player...

OTTAWA, Ontario--()--Shopify Inc. (NYSE: SHOP) (TSX: SHOP), het toonaangevende wereldwijde handelsbedrijf, publiceerde vandaag zijn eerste wereldwijde economische impactrapport waarin de groei van via Shopify verkopende bedrijven wordt getoond en hoe zij de wereldeconomie laten profiteren. Shopify stimuleert een wereldwijde economische beweging, die nu een miljoen sterke en groeiende handelaren vormt. Dit nieuwe rapport onthult gegevens en inzichten over hoe het succes van onafhankelijke bedrijfseigenaren cruciaal is voor economische welvaart, de inspanningen van Shopify om belemmeringen weg te nemen en de handel te democratiseren, en hoe handel een kracht voor de wereld kan zijn.

Julie Nicholson
Director of Communications