Fluke Corporation neemt PRÜFTECHNIK over, een vooraanstaand bedrijf op het gebied van industriële betrouwbaarheid

EVERETT, Wash.--()--Fluke Corp., de wereldwijde leider op het gebied van test- en meetinstrumenten, heeft het in Ismaning, Duitsland gevestigde PRÜFTECHNIK overgenomen, een marktleider op het gebied van precisie laser-asuitlijning, condition monitoring, en niet-destructief testen.

“Fluke’s overname van PRÜFTECHNIK is een weergave van het groeiend belang dat onze klanten hechten aan betrouwbaarheidssystemen om hun apparatuur in optimale bedrijfsconditie te houden,” aldus Marc Tremblay, president van Fluke Corporation. “Dit bedrijf zal ons begeleiden op weg naar de volgende generatie van oplossingen voor onze industriële klanten.”

Fluke Corporation

Voor informatie over gereedschappen en applicaties van Fluke of om de locatie te vinden van uw dichtstbijgelegen distributeur, neemt u contact op met Fluke Corporation, P.O. Box 9090, Everett, WA USA 98206, telefoon (800) 44-FLUKE (800-443-5853), fax (425) 446-5116, e-mail fluke-info@fluke.com of bezoekt u de website van Fluke: http://www.fluke.com.

Over Fluke

Fluke Corporation is opgericht in 1948 en is wereldmarktleider in compact, professioneel elektronisch testgereedschap en software voor meting en condition monitoring. Tot de klanten van Fluke behoren technici, ingenieurs, elektriciens, onderhoudsmanagers en meteorologen die industriële, elektrische en elektronische apparatuur en kalibratieprocessen installeren, onderhouden en bij storingen deze verhelpen.

Over PRÜFTECHNIK

PRÜFTECHNIK is een wereldwijd leverancier van onderhoudstechnologie met een breed product-, service- en trainingsprogramma, op maat gemaakt naar de behoefte van onderhoudsexperts op de gebieden van asuitlijning, trillingsanalyse, condition monitoring en niet-destructief testen. Wereldwijd vertrouwen veel productiebedrijven onze oplossingen voor betrouwbare en op conditie gebaseerd onderhoud van roterende machines.

Fluke is een geregistreerd handelsmerk van Fluke Corporation. De hierin genoemde productnamen en bedrijfsnamen kunnen handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaren. Voor meer informatie kunt u terecht op de website van Fluke.

Susan Israel
Sr. Communications Manager