Native token OKB van OKEx en stablecoin USDK van OKLink vermeld op Bitfinex

OKEx Native Token OKB and OKLink Stablecoin USDK Listed on Bitfinex

VALLETTA, Malta--()--OKEx, een toonaangevende cryptocurrency exchange, heeft de vermelding van zijn native token, OKB, op nog een vooraanstaande cryptocurrency exchange, Bitfinex, bekendgemaakt. Bitfinex zal ook USDK vermelden, een stablecoin die mede is ontwikkeld door OKLink, een blockchain-technologiebedrijf, en Prime Trust, een geregistreerd trustbedrijf gevestigd in Nevada, VS (lees meer). De negen nieuwe handelsparen worden officieel geopend op Bitfinex vanaf 10:00 uur op 13 juni 2019 (UTC), inclusief USDK/USD, BTC/USDK, ETH/USDK, USDT/USDK, EOS/USDK, OKB/USD, OKB/BTC, OKB/ETH en OKB/USDT.

Door het ecosysteem van OKEx te versterken biedt OKB de gebruikers van OKEx de mogelijkheid om verschillende taken uit te voeren, zoals het opzetten van een OKEx partner exchange, het verrekenen van handelskosten en het inschrijven voor nieuwe tokens op het token-verkoopplatform OK Jumpstart. Met meerdere use-cases heeft OKB in de loop van de maanden meer marktaandeel veroverd, volgens de gegevens die op CoinMarketCap zijn bekendgemaakt.

OKB, het native token van OKEx, is momenteel actief in het Ethereum-netwerk (ERC20). Later dit jaar wordt het gemigreerd naar OKChain, de blockchain die is ontwikkeld oor OKEx. En nu is het in de laatste testfase aangeland.

"We willen ondersteuning bieden aan een nieuwe economie met blockchain-technologie. Om een einde aan intermediairs te maken en financiële inclusie te bereiken, werken we niet als een geïsoleerd eiland. Wij zijn van mening dat de sleutel om de marktgroei te stimuleren teamwork vereist, wat de reden is waarom wij onze krachten bundelen met andere toonaangevende spelers in de industrie om nieuwe chemie op te wekken," aldus Andy Cheung, hoofd Operations van OKEx. "De vermelding van OKB op Bitfinex is slechts het begin. Het markeert de erkenning van ons native token en platform door onze collega's, en we zullen doorgaan met het verkennen van verdere mogelijkheden in allerlei vormen van samenwerking met andere spelers in de industrie. We blijven werken aan het cultiveren van een eerlijke en transparante handelsmarkt en verwelkomen partners met een vergelijkbare mentaliteit om samen te werken."

Blijf op de hoogte via Twitter van OKEx voor de laatste updates.

EINDE

Over OKEx

OKEx is een toonaangevende exchange voor digitale activa met hoofdkantoor in Malta en biedt uitgebreide diensten voor het verhandelen van digitale activa, waaronder fiat-to-token-handel, spot-handel en derivatenhandel aan handelaren over de hele wereld met blockchain-technologie. Momenteel biedt de exchange meer dan 400 token- en futures-handelsparen waarmee gebruikers hun strategieën kunnen optimaliseren.

Jennifer Chow
Jennifer.chow@okex.com