- Data wordt gepresenteerd om het engagement voor het verbeteren van de resultaten en de zorg voor patiƫnten te onderstrepen -

- Zes door Takeda Oncologie gesponsorde Abstracten aanvaard voor presentatie op ASCO 2018 en Acht Abstracten aanvaard voor presentatie op EHA 2018.

CAMBRIDGE, Mass. & OSAKA, Japan--()--Takeda Pharmaceutical Company Limited (TSE: 4502) kondigde vandaag aan dat het bedrijf in totaal 14 door Takeda Oncology-gesponsorde presentaties zal geven op twee komende medische bijeenkomsten: de 54ste jaarlijkse bijeenkomst van de American Society of Clinical Oncology (ASCO), 1-5 juni in Chicago en het 23ste congres van de European Hematology Association (EHA), 14-17 juni in Stockholm. De presentaties van dit jaar zullen Takeda's onwrikbare streven benadrukken om hematologische kankertherapie te bevorderen en voort te bouwen op onderzoek naar moeilijk te behandelen solide tumoren.

Takeda Pharmaceutical Company Limited
Japanese Media