Beperkte verklaring van Elliott Advisors (UK) over Telecom Italia

MILAAN EN LONDEN--()--In haar laatste aanval op aandeelhoudersrechten, betwist de Raad van Bestuur van Telecom Italia, gesteund door haar grootste aandeelhouder Vivendi, de recente uitspraak van de raad van commissarissen. Belanghebbenden moeten dit zien voor wat het is: nog een cynische poging van Vivendi om verantwoordelijkheid te vermijden en een aandeelhoudersstemming te vertragen.

Over Elliott

Elliott Management Corporation, opgericht in 1977, is een van de oudste particuliere beleggingsfirma's in zijn soort onder permanent management. De investeerders van het bedrijf zijn onder meer pensioenfondsen, particuliere dotaties, liefdadigheidsinstellingen, family offices en medewerkers van het bedrijf. Elliott Advisors (UK) Limited is een dochteronderneming van Elliott Management Corporation.

Onze benadering ten aanzien van TIM is in overeenstemming met onze aanpak van veel van onze huidige en eerdere investeringen. We hebben een aanzienlijke hoeveelheid tijd en middelen geïnvesteerd om inzicht te krijgen in TIM, waaronder het aanstellen van tal van adviseurs en consultants met wie we nauw hebben samengewerkt samen met onze zakenpartners. We geloven sterk in de conclusies ten aanzien van de waarde die we hebben getrokken als gevolg van deze inspanningen.

Ga voor meer informatie naar onze speciale website www.transformingTIM.com.

Media:
Elliott Management Corporation