Duits bedrijf ontwikkelt nieuw systeem voor verzilvering van nieuws

Kranten en lezers profiteren allebei van blockchainsysteem

FRANKFURT, Duitsland--()--MulTra GmbH heeft een innovatief systeem ontwikkeld dat krantenuitgevers helpt geld te verdienen aan digitale content , maar consumenten tegelijkertijd betaalt voor het lezen van nieuws via de Pumped App. Pumped is het eerste platform dat mensen uitbetaalt voor het lezen van nieuwsberichten en uitgevers alle advertentie-inkomsten garandeert, zonder inschrijfkosten.

“We ontwikkelden de Pumped App met feedback van grote internationale uitgevers, die moeite hebben met het verzilveren van nieuws”, zei Onik Mia, CEO van MulTra GmbH. “Door de Pumped App te gebruiken krijgen nieuwsconsumenten in MulTra Tokens (MTTs) op Ethereum-basis betaald voor het lezen van artikelen en het verdienen van cryptomunten.” MulTra GmbH maakt deel uit van de Enterprise Ethereum Alliance.

MulTra GmbH
Saif Qazi