Brightline werkt samen met toonaangevende academische instituties aan baanbrekende onderzoeken en oplossingen voor invoering van strategieën

BOSTON--()--

Het Brightline Initiative kondigt onderzoekssamenwerkingen aan met de Technische Universiteit van Denemarken, het Global Teamwork Lab van de Universiteit van Tokio en het Consortium for Engineering Program Excellence (CEPE) van Massachusetts Institute of Technology

Het Brightline Initiative heeft vandaag onderzoekssamenwerkingen aangekondigd met de Technische Universiteit van Denemarken, het Global Teamwork Lab van de Universiteit van Tokio en het Consortium for Engineering Program Excellence (CEPE) van Massachusetts Institute of Technology (MIT). Het project richt zich op baanbrekend onderzoek voor strategische implementatie.

Het Brightline™ Initiative, dat begin 2017 werd gelanceerd door Project Management Institute (PMI), The Boston Consulting Group (BCG) en de Agile Alliance, is een niet-commerciële coalitie van toonaangevende internationale organisaties die wil bijdragen aan het dichten van de dure en onproductieve kloof tussen strategie en oplevering. De Brightline Initiative focust op drie cruciale onderwerpen: Leiderschap in denken en doen, netwerken en bouwen aan capaciteiten.

The Brightline Initiative
Qingqing Han