Enevate drie keer uitgeroepen tot CES 2018 Innovation Awards Honoree

Accutechnologie HD-Energy® voor elektrische voertuigen genomineerd in drie categorieën

Enevate’s HD-Energy-technologie voor elektrische voertuigen genomineerd voor drie Consumer Electronics Show 2018-awards (Afbeelding: Business Wire)

IRVINE, Calif.--()--Enevate Corporation, een bedrijf in technologie voor lithium-ion-accu’s, is uitgeroepen tot Innovation Awards Honoree van de Consumer Electronics Show (CES) 2018 in de drie categorieën Vehicle Intelligence & Self-Driving Technology, Eco-Design en Sustainable Technologies en Tech for a Better World. Enevate sleept die onderscheiding in de wacht met zijn baanbrekende li-ion-accu’s waarin silicium de overhand heeft. Deze technologie stelt elektrische voertuigen in staat binnen vijf minuten op te laden zonder in te boeten op vlak van bereik en veiligheid.

Enevate Corporation
Lynn Lewis, 480.775.8880