Aqua Data Studio 17 met geavanceerde analysemiddelen en kaarten voor In-Memory en clouddatabases

Aqua Data Studio Visual Analytics Box Plot (Graphic: Business Wire)

AUSTIN, Texas--()--AquaFold, Inc. heeft Aqua Data Studio 17 geïntroduceerd. Deze grote update van zijn universele software voor databeheer en analysemiddelen stelt gebruikers in staat de nieuwste klasse van Big Data en cloud-based databases te beheren en te bouwen. De nieuwste versie vergroot de productiviteit van bedrijfsanalisten, vergroot de database-integratie voor beheerders en biedt gebruikers bredere inzichten. Versie 17 is in combinatie met verbeterde Excel-functies, een nieuwe editor voor MongoDB JavScript, uitgebreide Explain Plans en nieuwe kaarten en analysemiddelen tot op heden de meest functionele versie.

“Gebruikers vragen veel vaker naar geavanceerde analysemiddelen voor hun queries ad hoc”, zei Niels Gron, ceo van AquaFolds. “We hebben R-taalintegratie toegevoegd om de kloof tussen ad hoc queries en snelle analyse te overbruggen.”

AquaFold, Inc.
Guillermo Gron, +1 512-457-9814