IFA 2015: record aan exposanten

From left to right: Jens Heithecker; IFA Executive Director, Dr. Reinhard Zinkann, Chairman Household Appliances Divisions ZVEI, Hans-Joachim Kamp, Chairman of the Supervisory Board of gfu, Dr. Christian Göke, CEO of Messe Berlin, and Melinda Crane (moderator) (Photo: Business Wire)

BERLIJN--()--IFA bevestigt met haar 1645 exposanten en 150 duizend vierkante meter aan gehuurde ruimte haar vooraanstaande positie als beurs voor consumentenelektronica en huishoudelijke apparaten. Nooit eerder verwelkomde de IFA zo veel exposanten in de Berlin Exhibition Grounds.

De recordaantallen wijzen op blijvende vooruitgang sinds IFA 2014, toen orders goed waren voor een totaalbedrag van 4,25 miljard euro. Hiermee was IFA het belangrijkste platform voor de industrie en detailhandel aan het begin van de jaarlijkse verkooppiek in aanloop naar kerstmis. Niemand anders brengt zo veel retailers, kopers, commerciële bezoekers en media bijeen op zo’n geschikt moment van het jaar.

Press contacts:
gfu