ADS-TEC Energy benoemt Alwin Epple, expert op het gebied van auto's en mobiliteit, tot nieuw bestuurslid

New Board Member for ADS-TEC Energy, Alwin Epple (Photo: Business Wire)

NÜRTINGEN, Duitsland--()--ADS-TEC Energy plc ("ADS-TEC Energy", "Bedrijf", "wij", "onze" of "ons") (NASDAQ: ADSE), een wereldwijde leider in batterijgebufferde, ultrasnelle laadtechnologie, kondigt verheugd aan dat Alwin Epple tot lid van de Raad van Bestuur is benoemd. Met een glansrijke carrière in de auto-industrie van meer dan drie decennia, brengt de heer Epple een schat aan ervaring en expertise naar het managementteam van het bedrijf.

De heer Epple heeft de afgelopen 20 jaar vooraanstaande posities bekleed bij Daimler AG en Mercedes Benz Group. Onlangs was hij Chief Audit Executive bij Mercedes-Benz Group.

Voor ADS-TEC Energy – International
Juliane Kunz