Seoul Semiconductor neemt deel aan 's werelds grootste verlichtingsbeurs in Duitsland om zijn hoogrenderende en prestatiegerichte LED-verlichtingssystemen te demonstreren

[Photo] Seoul Semiconductor’s Booth for ‘Light + Building 2022’ (Photo: Business Wire)

ANSAN, Zuid-Korea--()--Seoul Semiconductor Co., Ltd. (KOSDAQ: 046890), een wereldwijd erkende fabrikant van optische halfgeleiders, neemt van 2 tot 6 oktober deel aan 'Light + Building 2022' in Frankfurt, Duitsland , 2022 om zijn zeer efficiƫnte en krachtige LED-verlichtingsoplossingen te onthullen. Dit verlichtingsfestival is een van 's werelds grootste verlichtingsexposities die wordt bijgewoond door meer dan 200.000 bezoekers uit 55 landen over de hele wereld.

Seoul Semiconductor zal naar verwachting gedifferentieerde verlichtingssystemen presenteren, waaronder 'op WICOP-technologie gebaseerde hoogefficiƫnte verlichtingsoplossingen' en 'SunLike-technologie voor het reproduceren van natuurlijk licht'.

Seoul Semiconductor Co., Ltd.
Jinseop Jung
Tel: +82-10-5472-8732
Email: jjs8732@seoulsemicon.com

Seoul Semiconductor Co., Ltd.
Jinseop Jung
Tel: +82-10-5472-8732