Ingram Micro’s IT-kanaalpartners krijgen een voordeel met “Core to Edge” geavanceerde oplossingen voor het beveiligen en beheren van de gedistribueerde onderneming

Ingram Micro Inc.’s multi-million-dollar investments within its global Advanced Solutions organization are resulting in new and innovative business resources, opportunities, services and solutions for IT channel partners in more than 122 countries. (Photo: Business Wire)

IRVINE, Calif.--()--Ingram Micro Inc.'s miljoeneninvesteringen binnen zijn wereldwijde Advanced Solutions-organisatie resulteren in nieuwe en innovatieve bedrijfsmiddelen, kansen, diensten en oplossingen voor IT-kanaalpartners in meer dan 122 landen. Als onderdeel van zijn inspanningen blijft de marktleider in de sector ook zijn processen en systemen moderniseren zodat channelpartners kunnen profiteren van een meer uitzonderlijke klantenervaring en die ook kunnen bieden.

Marie Meoli Rourke
WhiteFox Marketing Inc.