Organon lanseeraa uuden naisten terveysalan yhtiön

Sitoudumme kuuntelemaan naisia, jotta ymmärtäisimme heidän terveystarpeensa ja tarjoaisimme ratkaisuja, joita tarvitaan todella kipeästi.

TUKHOLMA--()--Organon (NYSE: OGN) on tänään aloittanut toimintansa ensimmäisenä maailmanlaajuisena terveysalan yrityksenä, jolla on ainutlaatuinen visio: tehdä jokaisesta naisesta parempi ja terveempi joka päivä. Enemmistöisesti naisista koostuvalla johtoryhmällä varustetun yhtiön pääkonttori sijaitsee Yhdysvalloissa, ja sillä on toimistoja eri puolilla maailmaa, muun muassa Kööpenhaminassa, Espoossa, Oslossa ja Tukholmassa. Organonilla on yli 60 tuotetta kansainvälisellä jalansijalla, joka palvelee ihmisiä yli 140 maassa, ja lähes 80 prosenttia sen noin 6,5 miljardin dollarin vuosituloista syntyy Yhdysvaltojen ulkopuolella.

"On jännittävää päästä johtamaan uutta ja elinvoimaista yritystä, jolla on näin vahva päämäärä: sitoutuminen naisten terveydentilan parantamiseen", sanoo Simon Nicholson, Organon UK&ENI Clusterin (Iso-Britannia, Irlanti, Israel, Ruotsi, Tanska, Norja, Suomi, Latvia, Liettua, Viro ja Islanti) toimitusjohtaja. "Uudet yritysostot ja kumppanuudet auttavat Organonia laajentamaan toimintaansa ehkäisyvälineisiin ja hedelmällisyyteen liittyvien vahvuuksiemme ulkopuolelle ja vastaamaan naisten terveystarpeisiin kaikissa elämänvaiheissa. Tätä vauhdittavat uudistettu keskittyminen naisten terveysvalikoimaamme, uudet biosimilaarilainsäädännön lanseeraukset ja uusi energia, joka on sijoitettu luotettavien iho-, kipu-, hengitystie- ja sydän- sekä8 verisuonitautien tuotemerkkien taakse."

"Vahvuutemme tulee lääkkeidemme ja ratkaisujemme lisäksi Organonin perustajista koostuvasta monipuolisesta tiimistä, jonka olemme keränneet käynnistämään tämän ainutlaatuisen yrityksen. Olemme kaikki henkilökohtaisesti panostaneet tähän tilaisuuteen, ja sillä, mitä teemme, on todella merkitystä."

Monipuolinen salkku edistää kestävää kasvua: Organon tutkii uusia mahdollisuuksia ja kumppanuuksia kolmessa pääpilarissaan: naisten terveys, biosimilaarit ja vakiintuneet tuotemerkit:

• Naisten terveys: Organonilla on oma tiimi, joka keskittyy ehkäisy- ja hedelmällisyystuotteiden saatavuuden parantamiseen, sekä kattava koulutusohjelma, jonka tarkoituksena on auttaa naisia ja terveydenhuollon ammattilaisia ymmärtämään, millaisia vaihtoehtoja heillä on käytettävissään. Siirtyminen pitkävaikutteisiin palautuviin ehkäisyvalmisteisiin jatkuu, ja suuret hedelmällisyysmarkkinat, joilla on vielä käyttämätöntä potentiaalia, johtuvat väestörakenteen muutoksesta.
  • Biosimilaarit: Tämä on dynaaminen markkina-alue, jolla on useita lanseerausmahdollisuuksia tulevina vuosina. Tämä on keskeinen kasvualue, jolla on potentiaalia tuottaa arvoa sekä Organonille, terveydenhuoltojärjestelmille että potilaille Tanskassa, Suomessa, Norjassa ja Ruotsissa.
  • Vakiintuneet tuotemerkit: Vakiintuneiden tuotemerkkien salkku elvytetään, jotta voidaan maksimoida markkinajohtavien, tunnettujen tuotemerkkien käyttö, jotka kattavat keskeiset terapia-alueet, kuten sydän- ja verisuonitautien, hengityselinten, kivun, luuston ja ihotautien hoidon.

Naiset keskiössä: Organonin lähestymistapa innovointiin: Tavoitteena on löytää ja kehittää naisten terveydenhuoltovaihtoehtoja, joiden avulla he voivat elää parasta elämäänsä joka päivä.

Yhtiön laajat maailmanlaajuiset valmiudet kliinisen kehittämisen ja potilasturvallisuuden, sääntelyn ja lääketieteellisten asioiden alalla antavat sille hyvät mahdollisuudet tunnistaa lupaavia lääkkeitä, diagnostiikkaa ja laitteita, joilla on parhaat mahdollisuudet vaikuttaa naisten terveyteen.

"Naisten on aivan liian pitkään käsketty hyväksyä monet yleiset sairaudet, kuten runsaat, kivuliaat ja epäsäännölliset kuukautisvuodot, inkontinenssi ja vaihdevuodet", sanoo Jennifer Olovson, Pohjoismaiden liiketoimintayksikön johtaja, Organon UK&ENI. "Organonin tehtävänä on muuttaa tämä. Uskomme, että tunnistamalla sairaudet aikaisemmin ja muuttamalla sairauksien tai terveydentilojen kulkua voimme parantaa naisten elämänlaatua heidän elämänsä kaikissa vaiheissa."

Ensimmäisen kaupankäyntipäivän kunniaksi Organon keräsi satoja ääniä eri puolilta maailmaa luodakseen New Yorkin pörssin ulkopuolelle multimediainstallaation "Wall of Voices", joka symboloi Organonin sitoutumista naisten tarpeiden ja haasteiden kuuntelemiseen. "Wall of Voices" jakaa voimakkaita näkökulmia, ääniä ja kuvia naisista, jotka tuovat esiin heille tärkeitä terveysasioita.

"Wall of Voices" -installaatio on saatavilla osoitteessa HereForHerHealth.com. Naiset ympäri maailmaa voivat lisätä äänensä ottamalla mikrofonin HereForHerHealth.com-sivustolla.

Jos haluat lisätietoja Organonista, käy osoitteessa organon.com.

Organonista

Organon (NYSE: OGN) on maailmanlaajuinen terveydenhuoltoalan yritys, joka on perustettu Merckistä irtautuneena ja joka keskittyy parantamaan naisten terveyttä koko elämänsä ajan. Täällä naisen terveyttä varten yhtiöllä on yli 60 lääkettä ja tuotetta useilla terapeuttisilla alueilla. Organonin lisääntymisterveysportfolion johdolla yhdessä laajenevan biosimilaariliiketoiminnan ja vakiintuneiden lääkkeiden vakaan franchisingin kanssa Organonin tuotteet tuottavat vahvaa kassavirtaa, joka tukee investointeja tuleviin kasvumahdollisuuksiin naisten terveyden alalla, mukaan lukien liiketoiminnan kehittäminen. Lisäksi Organon etsii mahdollisuuksia tehdä yhteistyötä sellaisten biolääketieteellisten innovaattoreiden kanssa, jotka haluavat kaupallistaa tuotteitaan hyödyntämällä sen laajuutta ja läsnäoloa nopeasti kasvavilla kansainvälisillä markkinoilla.

Organonilla on maailmanlaajuinen toiminta-alue, jolla on merkittävä mittakaava ja maantieteellinen ulottuvuus, maailmanluokan kaupalliset valmiudet sekä noin 9 000 työntekijää, ja sen pääkonttori sijaitsee Jersey Cityssä, New Jerseyssä.

Lisätietoja saat osoitteesta www.organon.com ja LinkedInissä sekä Instagramissa.

Organon & Co:n, Jersey City, N.J., USA, tulevaisuutta koskeva lausunto

Tämä Organon & Co:n, Jersey City, N.J., USA (jäljempänä "yhtiö") uutistiedote saattaa sisältää "tulevaisuutta koskevia lausumia" Yhdysvaltain vuoden 1995 Private Securities Litigation Reform Act -lain safe harbor -säännösten tarkoittamalla tavalla. Nämä lausumat perustuvat yhtiön johdon tämänhetkisiin uskomuksiin ja odotuksiin, ja niihin liittyy merkittäviä riskejä ja epävarmuustekijöitä. Jos taustalla olevat oletukset osoittautuvat virheellisiksi tai riskit tai epävarmuustekijät toteutuvat, todelliset tulokset voivat poiketa olennaisesti tulevaisuutta koskevissa lausumissa esitetyistä tuloksista.

Riskejä ja epävarmuustekijöitä ovat muun muassa seuraavat: toimialan yleiset olosuhteet ja kilpailu, yleiset taloudelliset tekijät, mukaan lukien korkojen ja valuuttakurssien vaihtelut, äskettäisen maailmanlaajuisen uuden koronavirustautiepidemian (COVID-19) vaikutus, lääketeollisuuden sääntelyn ja terveydenhuoltolainsäädännön vaikutus Yhdysvalloissa ja kansainvälisesti, terveydenhuollon kustannusten hillitsemiseen tähtäävät maailmanlaajuiset suuntaukset, teknologinen kehitys, uudet tuotteet ja kilpailijoiden saamat patentit; uusien tuotteiden kehittämiseen liittyvät haasteet, mukaan lukien viranomaishyväksynnän saaminen; yhtiön kyky ennustaa tarkasti tulevia markkinaolosuhteita; valmistusvaikeudet tai -viiveet; kansainvälisten talouksien taloudellinen epävakaus ja valtion riskinotto; riippuvuus yhtiön patenttien ja muiden innovatiivisten tuotteiden suojausten tehokkuudesta; ja altistuminen oikeudenkäynneille, mukaan lukien patenttioikeudenkäynnit, ja/tai viranomaiskanteille.

Yhtiö ei sitoudu päivittämään julkisesti mitään tulevaisuutta koskevia lausumia uusien tietojen, tulevien tapahtumien tai muiden seikkojen perusteella. Muita tekijöitä, jotka voivat aiheuttaa sen, että tulokset poikkeavat olennaisesti tulevaisuutta koskevissa lausumissa kuvatuista, on saatavilla yhtiön Securities and Exchange Commissionille (SEC) toimittamissa asiakirjoissa, jotka ovat saatavilla SEC:n Internet-sivuilla (www.sec.gov).

Tämän ilmoituksen alkuperäiskielinen versio on tekstin ainoa virallinen versio. Käännös on tarjolla vain lukijan mukavuuden vuoksi, ja sitä tulee verrata alkuperäiskieliseen versioon, joka on ainoa oikeudellisesti todistusvoimainen teksti.

Media Contact:

Priya Lakhani-Quiling