iBASIS Carrier Voice for Teamwork™ stelt China Telecom Europe (CTE) en de Carrier-gemeenschap in staat om te voldoen aan de stijgende vraag naar post-pandemische ondernemingen

• Met iBASIS Carrier Voice for Teamwork kunnen vervoerders een complete end-to-end-oplossing bieden om spraakmogelijkheden in Microsoft Teams® mogelijk te maken
  • China Telecom Europe (CTE) bereikt onmiddellijke tractie met iBASIS Carrier Voice for Teamwork, waardoor ze Europese multinationals volledige belmogelijkheden kunnen bieden voor hun samenwerkingsplatforms, voortbouwend op de explosieve groei in het gebruik van Microsoft Teams

LEXINGTON, Massachusetts--()--iBASIS, de toonaangevende leverancier van communicatieoplossingen voor operators en digitale spelers wereldwijd, kondigde vandaag de lancering aan van iBASIS Carrier Voice for Teamwork, waardoor carriers zoals China Telecom Europe (CTE), een toonaangevende provider aan Europese multinationals, om Enterprise-klanten te voorzien van de broodnodige cloudgebaseerde PBX-functionaliteit voor hun samenwerkingsplatforms.

Celine Gregoire
iBASIS