Joachim Creus benoemd tot vice-voorzitter van de JAB-raad, benoemd tot aangewezen opvolger van voorzitter Peter Harf

LUXEMBURG--()--JAB is verheugd aan te kondigen dat Senior Partner Joachim Creus is benoemd tot vice-voorzitter van de JAB-raad, waar hij zal dienen als de aangewezen opvolger van voorzitter Peter Harf.

De heer Creus werkt al meer dan 10 jaar bij JAB en heeft een cruciale rol gespeeld bij de opbouw ervan tot een wereldwijde investeringsmaatschappij. Hij heeft centraal gestaan ​​bij de grote investeringen en uitbreidingsinitiatieven van JAB, inclusief alle platformaankopen en de oprichting van het JAB Consumer Fund. De heer Creus heeft ook veel samengewerkt met en blijft JAB’s oude ankeraandeelhoudersgroep steunen.

“De Reimanns waren altijd van mening dat mijn opvolger in wezen een deel van hun uitgebreide familie moest zijn. Joachim heeft de afgelopen tien jaar hen en de volgende generatie leiders leren kennen, terwijl hij steeds belangrijkere rollen op zich nam in de family office en de operationele entiteiten,” zei JAB-voorzitter Peter Harf. “Gezien zijn onberispelijke morele kompas en diepgaand begrip van de prioriteiten van het gezin, is niemand beter gepositioneerd dan Joachim om de volgende groeiperiode te leiden.”

The One Nine Three Group for JAB
Zach Siegel: zach@the193.com