Xsolla neemt Slemma over, een bedrijf voor geavanceerde gegevensanalyse en visualisatie

Xsolla acquires Slemma, a robust data analytics and visualization platform. (Graphic: Business Wire)

LOS ANGELES--()--Xsolla, het handelsbedrijf voor videogames dat wordt aangedreven door zijn Transaction Engine en Business Engine om ontwikkelaars en uitgevers te helpen hun games wereldwijd op de markt te brengen, te verkopen, te verbinden en te optimaliseren, heeft de overname aangekondigd van Slemma, een geavanceerde data-analyse en visualisatie rapportageplatform. Met de webgebaseerde tools kunnen gebruikers eenvoudige, gebruiksvriendelijke en dynamische gegevensrapporten maken met aanpasbare dashboards. Xsolla zal de productsuite van Slemma in het uitgeversaccount integreren om klanten gegevensvisualisaties van het volgende niveau te bieden, en zelfs verbinding te maken met tools en services van derden, waaronder Amazon RDS, Microsoft Azure, Google Analytics, Facebook, Twitter, Zendesk, Salesforce en nog veel meer.

Ryh-Ming Poon
Head of Global Communications