The Estée Lauder Companies kondigt de pensionering aan van Alexandra Trower, Executive Vice President, Global Communications

Alex Trower, Executive Vice President, Global Communications, The Estée Lauder Companies, announces retirement. (Photo: Business Wire)

NEW YORK--()--The Estée Lauder Companies (NYSE:EL) (ELC) heeft vandaag aangekondigd dat Alexandra (Alex) Trower, Executive Vice President, Global Communications, na 13 jaar bij het bedrijf met pensioen zal gaan per 1 juli 2021. De opvolger van Alex zal op een later tijdstip bekend worden gemaakt.

“Alex is een zeer gerespecteerde gedachteleider, samenwerkingspartner en een vertrouwde senior bedrijfsadviseur”, aldus Fabrizio Freda, President en CEO van The Estée Lauder Companies. “Door gebruik te maken van haar diepgaande expertise op het gebied van financiële, zakelijke, consumenten- en crisiscommunicatie, heeft Alex onze strategische communicatieprioriteiten voortdurend verder ontwikkeld om de snelle groei van ons bedrijf te stimuleren en te ondersteunen. Ze bouwde een werkelijk uitstekende, wereldwijde, multidisciplinaire organisatie en heeft haar team met wijsheid en gratie geleid, waarbij ze voortdurend het delicate evenwicht tussen kunst en wetenschap versterkt dat altijd aanwezig is in de wereld van communicatie.”

Investor Relations:
Rainey Mancini