La Banque Postale kiest Ebury om zijn KMO-klanten te ondersteunen bij hun internationale activiteiten

La Banque Postale is een partnerschap aangegaan met de fintech Ebury om MKB-klanten een open bankoplossing te bieden ter ondersteuning van hun internationale activiteiten. Dit initiatief illustreert de ambitie van La Banque Postale om een belangrijke bankpartner te zijn voor Franse bedrijven door een innovatief model aan te nemen dat het resultaat is van samenwerking met techspelers.

LONDEN--()--Om haar MKB-klanten te ondersteunen bij hun internationale activiteiten, breidt La Banque Postale haar aanbod uit door de krachten te bundelen met Ebury. Deze samenwerking stelt de klanten van de bank die toegang hebben tot de diensten van Ebury in staat om een rekening in vreemde valuta te openen, valutatransacties ter plaatse in 140 valuta’s uit te voeren en internationale overschrijvingen te doen vanaf een beveiligd, speciaal platform, 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Temple Bar Advisory
Ebury@templebaradvisory.com