Wipro viert 25 jaar partnerschap met Cisco; Lancering van Cisco Business Unit

Business Unit zal Cisco-technologieën gebruiken om toonaangevende transformatieve oplossingen te ontwikkelen

EAST BRUNSWICK, N.J. & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend wereldwijd bedrijf op het gebied van informatietechnologie, consultancy en bedrijfsprocessen, viert de 25e verjaardag van zijn zakelijk partnerschap met Cisco (NASDAQ: CSCO), de wereldwijde leider in technologie die het internet aandrijft. Om deze mijlpaal te herdenken, lanceert Wipro de Cisco Business Unit die zich zal concentreren op de ontwikkeling en acceptatie van end-to-end digitale transformatieoplossingen die gebruik maken van Cisco-technologieën voor klanten. Dit strategische initiatief toont Wipro’s toewijding aan zijn zakelijke relatie met Cisco. Het is ook een groeiversneller voor het succesvolle en gevestigde 360-graden-partnerschap van meerdere jaren.

Shraboni Banerjee
Wipro Limited