Video-, draagbare en carrier-grade IP-telefoons van Grandstream nu beschikbaar voor ISTRA door Enreach UCaaS Platform

SOPHIA ANTIPOLIS, Frankrijk & BOSTON--()--Enreach, de snelgroeiende Europese unified communications-groep, heeft aangekondigd dat meerdere IP-telefoons van Grandstream zijn gecertificeerd voor gebruik op zijn Unified Communications as a Service (UCaaS) -platform, ISTRA door Enreah. Via Enreach voor serviceproviders hebben partners en hun klanten directe toegang tot draagbare en videotelefoons van Grandstream, plus carrier-grade apparaten die zijn ontworpen voor massa-implementatie.

Bertrand Pourcelot, Managing Director bij Enreach for Service Providers, zei: “De naam van Grandstream is synoniem geworden met IP-telefoons die superieure kwaliteit combineren met gebruiksgemak, met opties voor een breed scala aan budgetten en vereisten. Grandstream past goed in ons portfolio van ondersteunende producten voor het ISTRA by Enreach UCaaS-platform, dat al wordt gebruikt door ongeveer een miljoen gebruikers via meer dan 100 serviceproviders in meer dan 20 landen.”

Ambrose Communications
Maxine Ambrose