Andersen Global breidt uit naar Rusland met een toonaangevend advocatenkantoor

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global betreedt de Russische markt en breidt zijn dekking uit door middel van een samenwerkingsovereenkomst met Lidings, een toonaangevend onafhankelijk advocatenkantoor in Moskou.

Het full-service bedrijf is in 2006 opgericht en werkt met lokale en internationale bedrijven in verschillende industrieën, waaronder marktleiders, internationale investeerders en middelgrote en grote internationale bedrijven. Lidings heeft capaciteiten op het gebied van belastingen, antitrust, bankieren en financiën, werkgelegenheid, herstructurering, onroerend goed en procesvoering met een focus op ondernemingen, geschillen en intellectueel eigendom. Het advocatenkantoor onder leiding van Managing Partner Andrey Zelenin, wordt erkend door Chambers and Partners, Legal 500, IFLR1000 en Best Lawyers.

“In de loop der jaren hebben we onze reputatie opgebouwd op basis van onze diepgaande kennis van de ingewikkelde bedrijfscultuur en het regelgevingskader van Rusland”, zei Andrey. “Onze praktijk is dynamisch gegroeid en de samenwerking met Andersen Global stelt ons in staat om beter in te spelen op de veranderende zakelijke behoeften van onze klanten en om met succes tegemoet te komen aan hun wereldwijde behoeften.”

“Andrey en zijn team brengen het soort expertise, rentmeesterschap en professionaliteit dat nodig is om leiders in hun markt te zijn”, zei Andersen Global Chairman en Andersen CEO Mark Vorsatz. “Ze zijn een van de beste praktijken in Rusland. De getoonde toewijding van het kantoor aan transparantie en het bewezen vermogen om klanten de beste oplossingen te bieden, vormen een aanvulling op ons wereldwijde platform.”

Andersen Global is een internationale associatie van juridisch afzonderlijke, onafhankelijke firma’s met belasting- en wetgevingsprofessionals over de hele wereld. Andersen Global, opgericht in 2013 door de aangesloten Amerikaanse firma Andersen Tax LLC, heeft nu wereldwijd meer dan 7.000 professionals en heeft een aanwezigheid op meer dan 242 locaties via aangesloten firma’s en samenwerkende firma’s.

Megan Tsuei
Andersen Global