CORRECTIE EN VERVANGING VAN: NAX lanceert als eerste platform voor het creëren van door bedrijfsmiddelen gedekte producten, ondernemingen en effecten

• Bedrijf opgericht door Jeff Schumacher
  • Bedrijf wordt al gewaardeerd op meer dan $ 300 miljoen USD

MANHATTAN BEACH, Californië--()--New Asset Exchange (NAX), een bedrijf dat liquiditeit toevoegt aan bedrijfsactiva, is vandaag formeel gelanceerd na twee en een half jaar in onopvallende ontwikkeling. Het heeft een nieuw model ontwikkeld voor het lanceren van door activa gedekte producten, ondernemingen en effecten door bedrijven. NAX is opgericht door serieel ondernemer Jeff Schumacher.

NAX combineert de software en de methode om door activa gedekte producten, ondernemingen en gesecuritiseerde activa voor institutionele handel te identificeren, bouwen, lanceren en schalen. NAX heeft tot nu toe $ 65 miljoen USD aan investeringen binnengehaald van 12 institutionele, familiebedrijf en zakelijke investeerders in Noord-Amerika, Europa en Azië, waarbij het bedrijf wordt gewaardeerd op meer dan $ 300 miljoen USD. Het wordt gelanceerd met een wereldwijd team gevestigd in Noord-Amerika en Europa.

Vested
Jess Vallance / Matt Jones