Kymeta Corporation kondigt een investering van $30 miljoen in aandelen door Hanwha Systems aan ter ondersteuning van de wereldwijde mobiele satelliet- en cellulaire connectiviteit

De investering van Hanwha Systems bevordert de ontwikkeling van LEO-antenne-oplossingen voor Zuid-Koreaanse markten en daarbuiten

REDMOND, Wash.--()--Kymeta (www.kymetacorp.com) – het communicatiebedrijf dat mobiel wereldwijd maakt – heeft vandaag aangekondigd dat Hanwha Systems (HSC) (www.hanwha.com), een toonaangevend wereldwijd oplossingsbedrijf dat gedifferentieerde slimme technologieën in defensie-elektronica en informatie-infrastructuur, heeft een overeenkomst getekend om $ 30 miljoen te investeren om de ontwikkeling van Kymeta’s volgende generatie oplossingen, de Kymeta u8™ en Kymeta Connect™, te ondersteunen.

De investering zal het wereldwijde marktbereik van Kymeta vergroten, de productie van Kymeta-producten en -oplossingen versnellen en het algemene groeitraject van het bedrijf verbeteren. De financiering zal naar verwachting een verhoogde productie per eenheid, een verbeterde klantervaring en de voortdurende ontwikkeling van Kymeta’s volgende generatie mogelijkheden ondersteunen. HSC wil Kymeta’s metamateriaal-gebaseerde antennetechnologie ondersteunen en voet aan de grond krijgen in de snelgroeiende Low Earth Orbit (LEO) antennemarkt. Met de kapitaalinvestering en na goedkeuring door regelgevende instanties zal HSC ook een zetel krijgen in de Raad van Bestuur van Kymeta.

Business Inquiries for Kymeta:
Jon Maron
Vice President of Marketing and Communications
Kymeta Corporation
+1 425.658.8827
jmaron@kymetacorp.com

Media Inquiries for Kymeta:
Amanda Barry
Associated Director PR, The Summit Group
abarry@summitslc.com

Business Inquiries for Kymeta:
Jon Maron