Starcity verwerft Ollie en versnelt zijn groei als een verticaal geïntegreerde wereldwijde Coliving Company

SAN FRANCISCO--()--Starcity verwerft de belangrijkste activa van Ollie, inclusief de technologie, intellectuele eigendom en zakelijke overeenkomsten in grote steden, die in combinatie met Starcity een van de grootste gezamenlijke ontwikkelaars en operators wereldwijd zullen creëren.

Ollie wordt algemeen erkend als een pionier in de beleggingscategorie van Coliving en werkt samen met institutionele eigenaren om de broodnodige betaalbaarheid en gemeenschap te bieden aan topsteden zoals New York, Los Angeles, de San Francisco Bay Area en Boston. Bovendien heeft Ollie een gepatenteerde reeks van services ontwikkeld om de betrokkenheid van de gemeenschap te bevorderen, hospitality services te leveren en huisgenoten bij elkaar te brengen binnen haar gemeenschappen.

Na de transactie zullen de belangrijkste medewerkers van Ollie zich bij Starcity voegen om een ​​toonaangevende organisatie te creëren met de missie om geweldige steden voor iedereen toegankelijk te maken. “We zijn verheugd om zo’n hoogstaand team met institutionele gemeenschappen aan boord te hebben. Het belangrijkste is dat we nederig zijn om onze uitnodigende, praktische ervaring voor meer inwoners wereldwijd uit te breiden ”, aldus Jon Dishotsky, CEO en mede-oprichter van Starcity. Starcity zal de komende maanden besteden aan het integreren van het Ollie-team, bewoners en partners op haar platform. Met de overname zal Starcity nu meer dan 1.500 eenheden wereldwijd exploiteren, met meer dan 3.000 eenheden in de ontwikkelings- en operationele pijplijn in Noord-Amerika en West-Europa en meer dan 10.000 eenheden in onderhandeling.

Jon Dishotsky
Media@starcity.com