Wipro en SNP SE gaan een strategisch partnerschap aan om de bedrijfstransformatie voor klanten wereldwijd te versnellen

BANGALORE, India & HEIDELBERG, Duitsland--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend wereldwijd bedrijf op het gebied van informatietechnologie, advies en bedrijfsprocessen, en SNP Schneider-Neureither & Partner SE , een wereldwijd toonaangevende leverancier van softwareoplossingen voor digitale transformatieprocessen en geautomatiseerde datamigratie, kondigde vandaag een strategisch partnerschap aan om klanten te helpen bij het versnellen van hun transformatie naar het bedrijf.

Als onderdeel van het partnerschap zal Wipro gebruikmaken van het CrystalBridge® data transformatieplatform van SNP en de BLUEFIELD™-benadering om klanten wereldwijd een flexibele, snelle en veilige migratie naar SAP S/4HANA® te bieden. Door middel van vooraf gedefinieerde scenario’s stelt het platform organisaties in staat het optimale transformatietraject te evalueren en te simuleren, waardoor de inspanningen worden verminderd en de voorspelbaarheid van de resultaten wordt vergroot. Beide bedrijven zullen ook een ‘Transformation Competence Center’ bouwen dat Wipro-consultants zal trainen en certificeren voor het gebruik van de BLUEFIELD™ transformatiebenadering aangedreven door CrystalBridge®.

Media Contact:
Shraboni Banerjee
Wipro Limited
Shraboni.banerjee@wipro.com

Contact SNP Investor Relations:
Marcel Wiskow
Director Investor Relations
Phone: +49 6221 6425-637

Contact SNP:
Nicole Huber
Executive Vice President Corporate Development
Phone: +49 6221 6425-920