Andersen Global udvider i Afrika med tilføjelse af Eritreas ældste og største advokatfirma

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global udvider sin regionale dækning i Østafrika yderligere gennem en samarbejdsaftale med Berhane Gila-Michael and Associates, det ældste og største advokatfirma i Eritrea.

Firmaset blev grundlagt i 1947 som Gila-Michael Bahta, og navnet blev ændret i 1974 til Berhane Gila-Michael and Associates. Firmaet tilbyder en række forskellige juridiske tjenester, herunder erhvervs- og selskabsret, retssager, samt rådgivning til kunder inden for minedrift, olie og gas, landbrug, bankvirksomhed og finans, og byggesektoren. Berhane Gila-Michael and Associates er også det eneste firma i Eritrea rangeret som niveau 1 i Chambers Global.

”Vores firma er engageret i at betjene kunder på højeste niveau med vores utroligt dygtige team af eksperter,” kommenterede Berhane. ”Samarbejdet med Andersen Global positionerer os til at vokse og styrke vores rækkevidde internationalt og giver os mulighed for at give vores kunder ressourcerne fra et globalt firma uanset grænser.”

”Vores samarbejde med Berhane Gila-Michael and Associates er et eksempel på vores engagement i at levere uovertruffen service på en sømløs måde med de bedste og dygtigste eksperter på vores team,” sagde bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen, Mark Vorsatz. "Berhane og hans team udviser de højeste faglige standarder, og jeg er overbevist om, at dette er en synergistisk mulighed for os, idet vi udvider vores organisations platform og kapaciteter i Afrika."

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Siden oprettelsen i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 6.000 eksperter globalt og er repræsenteret på over 190 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Global