UNIQA Insurance Group AG door Celent erkend als modelverzekeraar voor succesvolle implementatie van FRISS-fraudedetectie software

NEW YORK--()--Celent, het wereldwijde onderzoeks- en adviesbureau voor financiële dienstverlening, heeft UNIQA Insurance Group AG bekroond met de Model Insurer Award in de categorie Data, Analytics en AI. UNIQA ontvangt de prijs na de implementatie van FRISS ‘fraudedetectie software voor hun succesvolle Strategic Group P&C Anti-Fraud Initiative.

Het jaarlijkse prijsprogramma van Celent erkent verzekeraars als “model verzekeraars” voor hun uitstekende technologische initiatieven. Om te winnen, moeten de initiatieven duidelijke zakelijke voordelen, innovatie en uitmuntende technologie of implementatie aantonen.

Andrew Vogeney
Marketing Manager, FRISS North America