Fishawack Health voegt Skysis voor markttoegang en commerciële strategieconsultancy toe als onderdeel van haar gewaagde groeiplannen

The Skysis team (Photo: Business Wire)

MANCHESTER, Engeland--()--Fishawack Health, het wereldwijde communicatiebureau voor de gezondheidszorg, kondigt de overname aan van Skysis, een boetiekadviesbureau dat geïntegreerde markttoegang en commerciële strategieoplossingen biedt in de VS.

De expertise van Skysis ondersteunt de indrukwekkende adviesmogelijkheden van Fishawack Health. Het bedrijf biedt de mogelijkheid om onderlinge afhankelijkheden te verbinden tussen healthcare professional (HCP), betaler, kanaal en belanghebbenden van patiënten. Het is de eerste overname met de nieuwe investeerder van Fishawack Health, Bridgepoint.

Oliver Dennis, mede-oprichter en CEO van Fishawack Health, zei: “Door samen te werken met Bridgepoint hebben we een stap in onze ambitie gezet. We zijn verheugd vandaag om Skysis aan de groep toe te voegen. Ze brengen strategie en markttoegang gedurende de gehele commerciële levenscyclus, waardoor ze een belangrijke aanvulling zijn op onze strategische consultingcapaciteiten. ”

Fishawack Health
Simon Young