Bacardi benoemt sectorveteraan Kathy Parker Chief Marketing Officer voor PATRÓN® tequila en GREY GOOSE® wodka

Kathy Parker to join Bacardi as CMO for PATRÓN® tequila and GREY GOOSE® vodka (Photo: Business Wire)

HAMILTON, Bermuda--()--Bacardi Limited, het grootste bedrijf in gedistilleerde dranken ter wereld, maakt vandaag de benoeming bekend van Kathy Parker als Chief Marketing Officer voor PATRÓN tequila en GREY GOOSE wodka. Parker zal zich bij Bacardi voegen na een opvallende carrière bij Diageo en Unilever, waar ze een aantal senior marketing-, merk- en innovatiefuncties vervulde. In haar nieuwe functie zal ze de wereldwijde strategie aansturen, inclusief merkwaarde, architectuur, positionering, geïntegreerde marketing op creatief, media- en ervaringsgebied, plus ontwikkeling en innovatie van nieuwe producten voor PATRÓN en GREY GOOSE, die samen aan de super premium kant van de benijdenswaardige portfolio van Bacardi-merken. Parker rapporteert aan Mahesh Madhavan, Chief Executive Officer, Bacardi Limited, en wordt lid van het Global Leadership Team van het bedrijf.

Jessica Merz
jmerz@bacardi.com