TASI Group neemt CASSEL Messtechnik GmbH over, toenemende wereldwijde verpakkingsinspectie en impact op de integriteit

De capaciteiten van Cassel versterken de klantgerichte missie van TASI Packaging Integrity Group om de verpakkingskwaliteit te helpen waarborgen en eindgebruikers wereldwijd te beschermen

MARLBOROUGH, Mass. & DRANSFIELD, Duitsland--()--TASI Group (www.tasigroup.com) en Cassel Messtechnik GmbH (Cassel) (www.cassel-inspection.com) kondigen hun strategische alliantie aan, aangezien TASI Group Cassel heeft overgenomen, en wordt van kracht per 31 januari 2020. De overname zal het Packaging Integrity-segment van TASI Group – waaronder ALPS Inspection, Sepha en Bonfiglioli Engineering – in staat stellen zijn wereldwijde bereik in productinspectie en verpakkingsintegriteit verder uit te breiden en hun missie te versterken om klanten te helpen de hoogste kwaliteit in productproductie.

Media Contact:
Annmarie Stafford, Marketing Director, TASI Packaging Integrity